måndag 21 september 2015

Postbudet har leveret et løb historie

Rapport fra København 13 September, av Anders A, fritt översatt av Karsten Torebjer, Psychic medium

Det er søndag. Tiden 8. På platformen står en ensom Uv sammen med løbere fra en anden stamme. Atmosfæren er livlig, men lidt anspændt. Hvordan vil det faktisk gå? ... CPH Halvdelen genstarter 3 timer og 15 minutter.

Det har regnet i 3 timer ... Startskuddet går ud. Fødder føler følelsesløs, men hendes ben er overraskende adræt. Tempoet: 04:10, føles solid, det føles godt! 3 km, det begynder at føle, at det kunne være noget, alt går efter planen. Menneskemængden har trodset vejret og hjælpe løberne langs løbet.

Västerbro, 10 km afsluttet, stabil drift, det vil gå den vej? Fisketorvet skimtes, træthed begynder at gøre sig kendt. Negative tanker dukker op, hvorfor jeg gør det? ... Jeg vil palletering og hvorfor skulle jeg? Harver på ...

Kommer ind i byen igen. 16 km, en bølge af ny energi, det vil gå den måde !! Træthed stiger men ønsket om at presse møde op. Optøjer nærmer sig. Erkendelsen af, at jeg nu gå under 01:30. Spurt nærmer sig. Optøjer er awesome måde. Sidste kilometer tager 3 min 40'erne. Sluttidspunktet, 01:28:50.

15:46, Østerport: glad, lidt frosne. Drikke cappuccino ... Tag toget til Lund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar