måndag 12 augusti 2013

Inbjudan till Pre 5K challenge

LK Uven inbjuder till Pre Tartan 5K Challenge på Lunds Centrala IP lördagen den 17 augusti. Tävlingen startar 12.00 och är som namnet antyder en tävling över 5000m på bana, för att hylla den spektakulära löparlegenden Steve "Pre" Prefontaine. Loppet är inte på något sätt sanktionerat, men LK Uven välkomnar alla deltagare! Självklart är det gratis! Dyk upp en stund innan start eller skriv en kommentar här på bloggen så vi vet hur många som kommer!

Årets aptitretare blir en liten Youtube-compilation med legenden själv.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Suck.... Det går så där för mig att lägga in en kommentar:(
      Jag EMMA kommer alltså!
      /emma

      Radera
  2. Svar
    1. Hade jag snörat på mig dojjorna för en "easy 5" men pga trafiksituationen i Vallåkra nu under Träffen så kommer jag inte ut...

      Radera